Ce optiuni ai la terminarea contractului cu un operator mobil

 

În ultimii ani atât veniturile cât si numarul de clienti ai operatorilor de telefonie mobila au scazut semnificativ, iar acestia încearca sa îsi pastreze clientii ademeninundu-i cu oferte cât mai bune.

telefonie mobilaDaca ai terminat perioada contractuala cu operatorul de telefonie mobila ar fi bine sa nu te arunci la prima oferta propusa ci sa negociezi cu acestia pentru ca poti primi reduceri semnificative la telefoanele mobile si chiar oferte care le pot concura pe cele prepay.

Portabilitatea e un beneficiu dobândit pe piata telefoniei mobile din România, iar folosirea lui în obtinerea celei mai bune oferte de la un operator mobil reprezinta un avantaj al clientului pentu ca alti operatori te asteapta cu oferte numai sa te duci cu numarul în reteaua lor.

În functie de valoarea facturilor, vechimii în retea operatorii de telefonie mobila pot sa vina cu oferte care sa te surprinda, dar dupa principiul “cere si ti se va da” nu ai nimic de pierdut daca soliciti un plan tarifar personalizat dupa nevoile tale de comunicare, iar operatorii în general gasesc o solutie covenabila pentru ambele parti.

“Clientii Cosmote care au depasit perioada initiala de obligativitate contractuala pot beneficia, prin Programul de loialitate Cosmote pentru Tine, de oferte variate, acordate prin prelungirea contractului de abonament. Pentru a acoperi toate nevoile de comunicare, Cosmote pune la dispozitia clientilor care doresc prelungirea contractului,  pachetul promotional cu terminal inclus, reducere la valoarea facturii lunar si minute nationale suplimentare acordate lunar”, au declarat pentru ECONOMICA.NET reprezentantii Cosmote.

Potrivit acestora, oricare ar fi alegerea clientului, valoarea ofertei de prelungire a contractului tine cont de media facturilor acestuia, de planul tarifar ales la prelungirea contractului si de durata prelungirii perioadei contractual.

“În acelasi timp, Cosmote acorda clientilor flexibilitate totala în alegerea planului tarifar cu care doresc continuarea colaborarii, acestia putând opta pentru pastrarea planului tarifar curent sau pentru unul dintre planurile tarifare promotionale valabile la momentul prelungirii contractului”, au mai declarat acestia.

Orange are cel mai vechiprogram de fidelizare al clientilor de pe piata locala,  destul de complex singurul dezavantaj se regaseste la clientii de internet care nu primesc punctele Thank You aferente valorii facturii.

„Orange ofera clientilor sai programul de fidelizare Orange Thank You cu numeroase beneficii acordate în functie de vechime, minute nationale si Numere Magice si în functie de valoarea abonamentulul telefoane la preturi speciale si puncte Thank You. În plus, in functie de profilul clientilor, Orange poate propune anumitor clienti oferte personalizate încercând sa ofere beneficiile potrivite nevoilor de comunicare”, au spus reprezentantii Orange.

Cei de la Vodafone România nu au raspuns la întrebarile noastre. Totusi analizând cele publicate pe site-ul companiei despre oferta de fidelizare operatorul ofera minute cadou pentru aboanemnte si puncte de loialitate pe care le poti folosi la achizitionarea de servicii si terminale. economica.net

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie