Romanii isi scot afacerile la vanzare

 

În ciuda unor semnale pozitive pe care le semnaleaza fie autoritatile, oficialii bancilor din România, INS sau alte voci din economia româneasca, realitatea este ca românii îsi scot afacerile la vânzare. Le posteaza pe Internet si le ofera spre vânzare fie pe bucati sau chiar cu totul. Cu autorizatii, cu echipamente, imobile si chiar cu tot cu angajati.

maini stranse, bani, stilou afaceriDe la fast-food-uri în scari de blocuri, pâna la pensiuni si chiar hoteluri în centrul Bucurestiului, toate sunt scoase la vânzare, proprietarii, patronii fiind interesati, de cele mai multe ori, sa scape de afacerile care fie nu le mai aduc niciun profit, fie vor sa mai salveze cât mai pot din capitalul investit în deschiderea lor.

Potrivit unui studiu realizat de portalul spatiicomerciale.ro, în marile orase ale tarii o afacere „la cheie” poate fi achizitionata începând cu 20.000 de euro. Cele mai accesibile oferte din aceasta categorie cuprind doar autorizatiile si dotarile necesare derularii unui business.

Contactati de Curierul National, reprezentantii portalului de anunturi ne-au spus ca majoritatea afacerilor scoase la vânzare sunt ale unor patroni, care ori „au alte prioritati si nu îi mai intereseaza sau nu se mai pot ocupa de ele” sau „patroni care pur si simplu nu au stiut cum sa faca din afacerile demarate unele profitabile, iar acum încearca sa scape ele”. „Sunt oameni care sunt interesati sa cumpere si chiar au loc tranzactii, însa trece destul de mult timp de la momentul în care sunt postate anunturile si pâna când apare un cumparator. De multe ori afacerile nu-si mai gasesc cumparator pentru ca ajung în insolventa”, ne-au spus reprezentantii site-ului.

Institutul National de Statistica (INS) publica acum doua zile un indice de încredere al managerilor din România care anuntau, pentru trimestrul al treilea, o crestere pentru toate sectoarele în care activeaza.

Previziunile referitoare la cresterea economiei nationale de anul acesta vin sa aduca o continuitate cresterii PIB-ului de anul trecut. Reprezentantii companiei de consultanta imobiliara, Esop Consulting, declarau, tot în urma cu 2 zile, într-un studiu care arata ca firmele românesti se muta în spatii de birouri mai mari, tocmai ca o reactie a managerilor acelor firme la semnalele pozitive din economie.

Totusi sunt mii de anunturi, cu patroni care îsi scot afacerile la vânzare. Potrivit raportului spatiicomerciale.ro, nu vorbim doar de afaceri mici, cum ar fi fast-food-uri, vândute la 20.000 de euro, ci si de afaceri mari, cum ar fi cazul unui hotel de 4 stele din centrul Capitalei, într-o cladire de 13 etaje, cu 220 de camere.

Citeste mai departe pe curierulnational.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie