Ghid de utilizare a tichetelor electronice
Tichetele de masă electronice vor putea fi emise de companiile de pe această piaţă, după ce acestea vor fi re-evaluate şi autorizate, potrivit normelor de aplicare a Legii 142/1998, publicate în Monitorul Oficial nr. 54/2015. ECONOMICA.NET a preluat un Ghid de Utilizare a tichetelor electronice, realizat de unul dintre marii jucători de pe această piaţă.
Angajatorii și angajații vor putea opta pentru tichetele de masă în format card numai după vor fi elaborate criteriile de autorizare a unităților emitente şi, desigur, după acestea vor fi re-evaluate şi autorizate, potrivit comunicatului unuia dintre principalii jucători de pa această piaţă, Sodexo România.
Ministerul Finanțelor Publice va face evaluarea și autorizarea propriu-zisă a companiilor care doresc să emită tichetele de masă electronice, căci va rămâne autoritatea de control, pentru a asigura stabilitatea sistemului.
Sodexo a realizat un Ghid de utilizare a Tichetelor de Masă în Format Electronic, util pentru angajatorii și angajații care doresc să adere la noul format de tichete emise pe card:
Principii și reguli pentru angajați privind tichetele de masă în format electronic
1. Sumele disponibile pe cardurile de tichete de masă ale angajaților:
• Angajatorii sunt obligați să înștiințeze lunar salariații cu privire la data alimentării și valoarea tichetelor de masă transferate pe cardul de tichete;
• Angajații vor folosi tichetele de masă electronice în conformitate cu contractul pe care unitatea emitentă îl încheie cu angajatorul.
2. Niciun cost suplimentar pentru angajați:
• Toate costurile cu tichetele de masă în format electronic vor fi suportate de către angajatori;
3. Efecturarea plății cu tichete de masă în format electronic:
• La momentul achitării alimentelor în unitățile alimentare, cardurile de masă vor fi debitate cu valoarea integrală a produselor cumpărate.
Citeste mai departe pe economica.net
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!