Nina Bratfalean promoveaza bestiile de la BMW:””Port cu mine mereu cheile de la maşină.”

 

Nina Brătfălean este unul dintre cei mai cunoscuţi directori de marketing din piaţa auto locală şi totodată omul din spatele promovării mărcii BMW în România.

Nina Bratfalean_ foto_Forbes.roEa a intrat în lumea automobilului încă din 2000, pe atunci la importatorul Ford. Cu un MBA la London Business School şi un Executive MBA obţinut de la Columbia University, Nina Brătfălean are în plan să îşi consolideze cunoştinţele, pe măsură ce piaţa şi industria auto devin tot mai competitive. Atunci când nu creează noi strategii de marketing, descoperă noi locuri pline de mister din România, care atrag atât prin simplitate, cât şi prin farmecul lor, fie că este vorba de conacul de la Zabola sau de Casa Kraus din Criţ.

Un obiect pe care îl port întotdeauna cu mine şi care mă reprezintă este… cheia de la maşină şi telefonul. Ca obiect personal, un colier primit cadou de la mama mea.
Citeste articolul integral pe zf.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie