Retailerul german Lidl a fost premiat pentru o marca proprie

 

Retailerul german Lidl, prezent si pe piata din România, a fost premiat de publicatia Retail Week pentru produsele sale comercializate sub brandul privat De Luxe.

lidlPublicatia britanica Retail Week a desemnat câstigatorii editiei de anul acesta a Retail Week Award, o competitie a comerciantilor prezenti pe piata din Marea Britanie ce se organizeaza din 2009. S-au acordat 18 distinctii, dintre care una a ajuns la retailerul german Lidl, companie prezenta si în România, informeaza Retail Week.

Parte a grupului Lidl&Schwartz, Lidl a primit premiul cel mare la categoria „Marca proprie a anului” pentru brandul sau premium Deluxe, prezent si pe rafturile magazinelor din România.

Lansat în urma cu 6 ani sub forma unei editii limitate dedicata sarbatorilor de iarna, brandul Deluxe s-a extins rapid cu noi produse, pe masura ce retailerul a observat atractivitatea sa. Marca este gândita sa ofere clientilor produse alimentare de lux la preturi accesibile, în contextul în care în ultimii ani se observa o schimbare a obiceiurilor de consum la  nivel european: oamenii prefera sa cumpere produse de lux pentru acasa decât sa iasa în oras. „Au reusit sa transforme produse greu vandabile în marfa accesibila”, si-a explicat unul dintre juratii Retail Week Award votul.

Printre câstigatorii editiei de anul acesta se numara si AO.com, Tesco, Asda sau Aldi. economica.net

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta


 

Distribuie